Zwrot i reklamacja

Zwrot

Aby zgłosić zwrot, poinformuj nas o tym mailowo na adres sklep@danlight.pl tytułem “Zwrot” lub “Reklamacja”.

W mailu napisz typ lampy jaki chcesz zwrócić oraz dołącz paragon lub fakturę jako załącznik.

Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienienie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur i denko).

Po dokonaniu zgłoszenia, otrzymasz od nas formularz oraz adres na który trzeba dokonać zwrotu.

 

Uwaga! Proszę nie wysyłać lamp poprzez Paczkomaty. Lampy wysłane w ten sposób nie zostaną odebrane. Adres zwrotu nie jest do siedziby danlight.pl a bezpośrednio do producenta lamp. Takie rozwiązanie przyśpiesza rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacja

Produkty objęte są 2 letnią gwarancją.

Gwarancja zaczyna się z datą wystawienia  faktury VAT.

Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa.

Z TYTUŁU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub produktu należy sporządzić wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół uszkodzenia towaru zwracając szczególna uwagę na odpowiedni opis uszkodzenia produktu oraz opakowania zewnętrznego (stanowi to podstawę reklamacji).

Protokół należy przesłać na adres sklep@danlight.pl oraz formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń w terminie nieprzekraczającym 48h od momentu odebrania przesyłki.

 

Niedotrzymanie powyższych warunków skutkuje odrzuceniem reklamacji z tytułu uszkodzenia podczas dostawy.